با نمکا / banamaka

برای خنده و سرگرمی

کسب درامد از کنتل


اگر شما هم به فکر کسب درامد به صورتی هستید که بدون کمترین سرمایه باشد خوب جایی اومدین.

این سیستم کسب درامد کنتل نام دارد که با دریافت پیامک می باشد.

و شما به اضای هر پیامکی که دریافت کنید یه مبلغ پاداش میگیرید .

حالا میریم سر اصل مطلب

برای عضویت توی این سیستم فقط کافیه این موارد خواسته شده را به این سامانه پیامکی ارسال کنید.

و شما به جمع ما بپیوندید.

کافیست یک پیام کوتاه با فرمت زیر به شماره 20001183 ارسال نمایید


شماره موبایل معرف : 09903509671

نام استان محل سکونت

نام شهر محل سکونت


پیام حاوی اطلاعات کاربری برای شما ارسال میگردد


خواهش میکنیم از شما دوستان که حتماً نام کاربری مارا وارد نمایید. با این کار از ما حمایت کرده اید

ادامه توضیحات در ذیل

کنتل ارتباطی پایدار ...


دوست عزیز

از این که همراهی ما را در ایجاد شبکه ارتباطی کنتل پذیرفتید صمیمانه سپاسگذاریم.


کنتل با شعار پیشگام در بومی سازی فن آوری، سعی بر این دارد تا با در نظر گرفتن سلایق و ارزش های جامعه کنونی ایران عزیز، ضمن فرهنگ سازی و بومی سازی ، بستر پیاده سازی فن آوری های نوین ارتباطی را ضمن کسب رضایت جامعه هدف و مصرف کننده نهایی تامین نماید.


امروزه حلقه گم شده رونق اقتصادی نه فقط تولید کافی و با کیفیت کالا و خدمات، بلکه وجود تقاضا و هدایت آن به سمت تولید کننده است. انتقال اطلاعات محصول به مصرف کننده احتمالی و انجام فرآیند بازاریابی دغدغه امروز تولیدکنندگان بوده و عموما با هزینه های بالا و دور ریز سرمایه ای همراه است.


در مقایسه با تمام روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی، سرویس پیام کوتاه از حیث سرعت انتقال اطلاعات، دسترسی مطمئن و قابل محاسبه به مصرف کننده و هزینه اندک، از امتیازات بالا و انکار ناپذیری برخوردار است. حال آنکه در سالهای اخیر با در نظر نگرفتن روحیات و علایق گیرنده پیام با نقض حقوق مصرف کننده ، با ارسال پیام های ناخواسته اقدام به ایجاد مزاحمت های مکرر و در نتبجه نارضایتی مشترکین شبکه تلفن همراه منجر گردیده است.


میشد در تمام این مدت با برنامه ریزی و بومی سازی صنعت فوق به راحتی ضمن ایجاد فضای جذاب ارتباطی شکل درست و جذابی را به صنعت پیام کوتاه نسبت داد و سرمایه کلان تولید شده در این میان را بین گیرندگان پیام تسهیم نمود و راه را برای توسعه صنعت هموار کرد.


💰طرح تجاری شبکه ارتباطی کنتل 💰


شبکه ارتباطی کنتل مجموعه امکاناتی را فراهم آورده است تا کاربر ضمن عضویت در این شبکه با اعلام اطلاعات اولیه غیر شخصی خود، نظیر استان و شهر، محل سکونت، تاریخ تولد و جنسیت، شغل، کد پستی محل سکونت تا 5 رقم اول و همچنین علاقه مندی های خود امکان تولید یک شبکه اطلاعات مشخص و هدفمند را فراهم کند. حال تولید کننده ضمن انتخاب بازار هدف مشخص خود پیام اطلاع رسانی و تبلیغاتی خود را به جامعه ای ارسال میکند که خواستار این پیام می باشند.


💷به موجب ایجاد دسترسی به اطلاعات هدفمند شبکه کنتل 50 ریال به ازای هر پیام ارسالی به عنوان پاداش همراهی به گیرنده پیام پرداخت می نماید. این 50 ریال منقسم به 5 قسمت 10 ریالی به ازای تکمیل نمودن هر بخشی از اطلاعات موجود در بخش تکمیلی و علاقه مندی ها تخصیص داده میشود. لذا جهت دریافت پاداش بیشتر نیاز به تکمیل اطلاعات می باشد کما اینکه الزامی به این مهم وجود ندارد و عضویت صرفا با ارائه شماره تلفن همراه و نام استان و شهر محل سکونت نهایی میشود.


💶عضو میتواند نسبت به جذب اعضای جدید اقدام نماید. هیچ محدودیتی در جذب عضو به صورت مستقیم وجود ندارد. به ازای ارسال پیام به اشخاص معرفی شده توسط خود شما پاداش معرفی تعلق میگیرد. پرداخت پاداش معرف در این شبکه می تواند تا 7 سطح عمقی هم ادامه داشته باشد. نظام پرداخت پاداش به صورت زیر تنظیم میگردد.


عمق 1 معادل 7 ریال

عمق 2 معادل 6 ریال

عمق 3 معادل 5 ریال

عمق 4 معادل 4 ریال

عمق 5 معادل 3 ریال

عمق 6 معادل 2 ریال

عمق 7 معادل 1 ریال


با ارسال فقط یک پیام به هر موبایل با توجه به قرار گیری شماره موبایل در سطح معرفی شما 7 تا 1ریال مشخص به عنوان پاداش به حساب شما اضافه میگردد. هر چه عمق شماره موبایل گیرنده پیام نسبت به کاربری شما بیشتر باشد از پاداش کمتری برخوردار خواهید شد.


💵 پرداخت پاداش 💵

پرداخت پاداش به صورت لحظه ای بوده و قابل دسترس است، امکان خرید شارژ اعتباری تلفن همراه یا پرداخت قبض میان دوره تلفن ثابت و همراه در این سیستم پیش بینی شده است.

❗️شما حتی می توانید قبوض آب و برق و گاز خود را نیز از طریق پاداش خود پرداخت نمایید.

❗️در صورت نیاز به دریافت وجه نقد می توانید با فعال سازی کنتل کارت نسبت به انتقال موجودی پاداش خود به کارت بانکی کنتل کارت اقدام نمایید. کارت فوق در تمامی پایانه های کارت خوان شبکه شتاب قابلیت خرید خواهد داشت.

❗️در صورتی که کاربری اطلاعات کافی جهت فعالیت در فضای مجازی را نداشته باشد سیستم به صورت خودکار در صورت رسیدن عدد پاداش به 10.000 ریال تلفن اعتباری گیرنده پیام و عضو را شارژ مستقیم می نماید.

❗️در صورتی که عضو خط دائمی داشته باشد امکان پرداخت قبض تلفن دائمی با مشخص نمودند مقدار حداقلی فراهم است.


💰دور نمای اقتصادی و درآمدی کنتل💰

با توجه به مدل تجاری اجرایی در شبکه ارتباطی کنتل کافیست معرف روزانه یک شخص را به سیستم معرفی نماید با فرض بر اینکه ده روز زمان ببرد تا ده نفر توسط شخص به عضویت شبکه کنتل در بیایند و همین فرایند برای آن ده نفر در ده روز آینده اتفاق بیوفتد و در عمق دوم فقط هر شخص نه نفر را به مجموعه معرفی نماید و به همین ترتیب در عمق بعدی هر فرد هشت نفر را معرفی نماید در پایان دو ماه فعالیت تا عمق هفتم چیزی بالغ بر 792100 نفر به عضویت شبکه در آمده اند.

حال با یک حساب ساده به صورت میانگین کافیست دو پیام یک بخشی در روز به این شبکه با توجه به علاقه مندی های اعلام شده ارسال شود.

فارغ از پرداخت پاداش مستقیم گیرنده پیام، حق معرف از این گردش مالی چیزی حدود شش میلیون تومان در ماه بوده که به صورت نقدی در وجه معرف پرداخت میگردد

باید توجه داشت این فرایند تولید پاداش فقط شامل فاز اول پروژه کنتل بوده کمااینکه با توجه به راه اندازی فاز های بعدی پروژه کنتل، نظام پرداخت پاداش به چند برابر مبلغ موجود خواهد رسید



نشانی سایت: https://ads.cantel.ir

[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : ] [ نظر شما : ]

[ ] [ ] [ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]